من برای 3 کیست در کلیه نگران
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

من برای 3 کیست در کلیه نگران

من برای 3 کیست در Riñón سه گزارش شده است که بیش از 50٪ از افراد بالای 60 حداقل یک کلیوی نگران باشید. کیست Generalmente، اگر کیست کلیه ساده است، بیماران لازم نیست که در مورد ello.Sin نگران هنوز 3 کیست در کلیه جدی تر از کیست کلیه هستند، بنابراین بیماران باید با توجه به آن پرداخت.

کیست های کلیوی ساده و complejos کلیه: در واقع، با توجه به ویژگی های کیست، کیست های کلیوی را می توان به دو نوع تقسیم می شود. Quistes کیست پیچیده کلیوی بسیار خطرناک تر از کیست های ساده کلیوی، زیرا کیست پیچیده کلیوی در معرض خطر تبدیل شدن به سرطان و کلیوی کلسیفیکاسیون کلیه هستند. POR بنابراین، بیماران ابتدا باید مشخص شود که کیست خود را پیچیده و یا ساده است.

از کیست ساده کلیه بسیار شایع تر است برای کیست پیچیده کلیوی، ما دوست داریم که به ذکر 3 کیست ساده در کلیه.

اگر تمام این کیست های کلیوی در کوچک نگه داشته، بیماران معمولا نمی هر گونه علائم یا molestia داشته باشد. EN این مورد، آنچه را که آنها باید انجام دهید این است برای نظارت بر کیست کلیه خود را و regularmente. بررسی کومو ارائه آنها هر گونه مشکلات ناشی از کیست های کلیوی باید آنها را به سرعت و بلافاصله کنترل، به منظور جلوگیری از رشد مداوم کیست های کلیوی و کلیه آسیب می رساند. Además، سازماندهی یک برنامه رژیم غذایی و شیوه زندگی نیز مهم است.

اگر یکی از این سه کیست های کلیوی بیشتر از 3 یا 4 سانتی متر است، بیماران باید از داروها و درمان های برای کاهش کیست های کلیوی oportuna را. داروهای چینی Muchas در تخلیه مایع از کیسه و پیشگیری از عود کیست renales.La وضعیت نسخه باید بیماران مبتلا به بیماری بستگی دارد موثر ثابت کرده اند. برای پیدا کردن که داروهای صحیح برای بیمار خاص هستند، ما باید بیشتر در مورد وضعیت پزشکی خود را یاد بگیرند.

شما مبتلا به 3 یا بیشتر کیست های کلیه؟ تعیین اگر شما نیاز به کاهش اندازه مناسب خود را.





:: بازدید از این مطلب : 1259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: